5 Ekim 2019 Cumartesi

GÜNLÜĞÜMÜZ

       25 EYLÜL ÇARŞAMBA MATEMATİK EĞİTİMİ                                                 GÜNLÜĞÜMÜZ

OKAN AKDENİZ:

      Bugünkü derste matematik ile ilgili ilk anımı anlattım. derste ilk okul kazanımlarını ve anaokul kazanımlarını tartıştık. mesela bir çocuk anaokulunda kaça kadar saymayı bilmeli gibi. bir arkadaşımız ilkokul kazanımlarını anlattı. bir diğer arkadaşımız çocuklarla yaptığı bir etkinlikten bahsetti. her grup derste sunacağı projeyi seçti. bu hafta matematik kutusu yapıp getirdik ve içine geometrik şekiller adlı boyama kitabını koyduk. dersin hocası her gruba matematikle ilgili birer kitap verdi. bizim grubun kitabının adı Pazzenttino'ydu. haftayaki dersimizde kitabı kazanımlarla karşılaştıracağız.


RABİA ERKAL: 

    Bugün derse geçen hafta sıra gelmediği için sunum yaparak başladık. matematikle ilgili anılarımızı grup arkadaşlarımızla teker teker anlattıktan sonra hoca bize matematik kazanımlarıyla ilgili sorular sordu. daha sonra çocuklara matematiği sevdirebilmek için neler yapabileceğimizi konuştuk ve ders işledik. derste çocukların matematik becerisinin öğretmenlerle ve ailesiyle ilişkisiyle de bağlantılı olduğunu çocukların başarısında kendileriyle alakalı değişkenleri öğrendim.


MELİSA EROL : 

   Bugunkü derste geçen hafta yaptığımız etkinliğe devam ettik ve biz anılarımızı anlattık. ondan sonra hoca bize kitaplar getirdi her gruba bir kitap verdi o kitapları inceledik. kitapta matematikle ilgili neler geçtiğine baktık. derste hocamızla beraber matematik kazanımlarını inceledik. ve anaokulu matematik kazanımlarıyla ilkokul matematik kazanımlarını karşılaştırdık. hocamızın istediği matematik kotusunu getirdik. içine geometrik şekillerin olduğu bir matematik boyama kitabı koyduk. 


BÜŞRA TAŞKIRAN: 

  Bugün derste geçen haftadan kalma sunumlarımıza devam edip onları bitirdik hepimiz anılarımızı anlattık. sonra da matematikle ilgili dünya da yapılan deneyleri inceledik. sonra ilkokul ve anaokul kazanımlarını inceledik. bu kazanımlarda anaokul ve ilkokul arasındaki farklar ve benzerliklere baktık. sonra geçen hafta hocamızın getirmemizi istediği matematik kutusunu getirdik ve içine geometrik şekillerin olduğu bir boyama kitabı koyduk. ve her hafta bişi koyup getirmemiz lazım. bu derste genel olarak çocuklar matematik hakkında ne biliyor ve biz öğretmen adayı olarak çocuklara matematiği nasıl sevdirebliriz başlıklarını inceledik. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GÖZLEM 3

ENGELİ AŞ OYUNUMUZ Etkinlik Planı Okulun Adı: Ticaret Borsası Anaokulu Etkinlik Çeşidi: Zemin, Hareket ve Oyun ( Büyük Grup) Yaş ...